Kreujemy przestrzeń do kulturowego dialogu i holistycznego rozwoju dzięki spotkaniom ze sztuką.
Campus 2022 | Projekt i realizacja inmedium.pl
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach dziennikarstwo i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i zagranicą, gdzie zajmowała się kreowaniem wizerunku marki, promocją produktów i budowaniem społeczności wśród klientów. W Campusie Bemke jest specjalistką do spraw komunikacji i odpowiada za Social Media oraz stronę internetową, a także współtworzenie strategii i kampanii marketingowych.
Uwielbia burze mózgów i pracę twórczą. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.
Absolwent studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu ze specjalizacją edukacja ustawiczna.
Rolnik regeneratywny i pasjonat permakultury, od 2016 roku prowadzący niedaleko Wadowic pokazowe gospodarstwo „Pacówka”.
Wcześniej związany z budownictwem naturalnym, w którym to obszarze prowadził liczne warsztaty.
W Campusie odpowiedzialny jest za innowacyjny projekt FarmLab, polegający na poszerzeniu procesu edukacyjnego o kontekst innowacyjności dotyczącej relacji człowieka ze światem ożywionym.
Od ponad dekady zarządza zróżnicowanymi projektami i wieloosobowymi zespołami.
Współtworzy i realizuje nowo powstające projekty dla TDJ Foundation oraz te, które wymagają skalowania dla osiągnięcia większego wpływu społecznego. Odpowiada za kształtowanie procesów programów, które towarzyszą organizacji od samego początku, konsekwentnie przestrzegając zasad zwinnej metodyki zarządzania. Ma szeroką praktykę z zakresu projektowania i prowadzenia konsultacji społecznych. Skupia się na tworzeniu otwartego dialogu oraz przejęcia odpowiedzialności za wspólne inicjatywy. Jej podejście opiera się na twórczym podejściu do wyzwań, dbałości o rozwój całego zespołu i mobilizacji do efektywnej współpracy. Ukończyła studia na wydziałach Zarządzania w zakresie doradztwa zawodowego i psychologii w biznesie oraz Ekonomii w zakresie public relations.
Od 25 lat w świecie IT. Zarządzanie projektem ma w DNA. Swoja historię z IT rozpoczęła od wdrożeniowca, po szkoleniowca, specjalistę, kierownika i dyrektora w obszarze IT. Specjalista w systemach ERP, integracjach we wszystkich kierunkach, tworzeniu oprogramowania od postaw. Skupia się głównie na ułatwianiu życia użytkownikom w poruszaniu się po świecie informatycznym w codziennej ich pracy.
Ukończyła studia Executive MBA w zakresie zarządzania całym przedsiębiorstwem. W zakresie IT samouk i pasjonatka. Prywatnie motocyklistka.
Tworzy, projektuje i realizuje projekty z zakresu IT dotyczące wszystkich działów Campusu Bemke.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Finansów i Wydziale Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu prawa gospodarczego i handlowego na Uniwersytecie Śląskim, menedżerskie oparte na strukturze programu MBA oraz MSSF w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2009 r. pracuje w obszarze finansów, od 2018 r. związana z Grupą TDJ.
W Campusie odpowiada za finanse.
Doktorantka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, od początku studiów związana z wydziałem. Poza pracą na uczelni doświadczenie zawodowe zdobyła uzyskując finansowanie dla realizacji projektów z zakresu poprawy energetyczności budynków wielorodzinnych mieszkaniowych i użyteczności publicznej.
W Biurze Rozwoju Campusu jest odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie procesami, administrację baz danych, prowadzenie formalnej dokumentacji, research oraz wspieranie w bieżącej pracy biura i eventach.
Absolwent studiów na kierunku Budownictwo Lądowe na Politechnice Krakowskiej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów budowlanych. Od 2012 roku był związany z firmą Tebodin Poland, gdzie obejmował stanowisko Department Managera i był odpowiedzialny za kierowanie zespołem, m.in. prowadzącym inwestycje w zakresie zarządzania i nadzoru technicznego oraz koordynacji najemców. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: PM Group Polska czy Tele-Fonika Kable SA.
W Fundacji Campus Bemke odpowiada za nieruchomości i inwestycje.
Kierownik ds. dotacji publicznych w Biurze Rozwoju. Od 1,5 roku związany z Campusem. Ponad 10 letnie doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych, infrastrukturalnych w ramach kolejnych perspektyw (pisanie wniosków, koordynacja realizacji projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość).
W projekcie CAMPUS BEMKE prowadzi cały proces związany z nadzorowaniem działań projektowych, koordynacją, a także dbaniem o to, aby wszystko przebiegało sprawnie, aż do końcowego rozliczenie przyznanego wsparcia.
Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, specjalizacja w Obsłudze Ruchu Turystycznego. Posiada ponad 18 lat doświadczenia w branży hotelarskiej i gastronomicznej na stanowiskach managerskich m.in. w Hotelu Belweder***** w Ustroniu, Hampton by Hilton Oświęcim, Hotel Vestina*** w Wiśle, Międzyzdrojach*** oraz Hotelu Dwór Karolówka*** w Zakopanem.
Lider z bogatym doświadczeniem w budowaniu zespołów, kulturze organizacyjnej i zarządzaniu sprzedażą. Pracuje z pasją do budowania relacji, osiągania celów i rozwijania biznesu. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci. Miłośnik hotelarstwa, języków obcych, tańca towarzyskiego oraz sportów siłowych.
W Campusie Bemke odpowiada za obszar Noclegów i Gastronomii.
Magister historii oraz filologii polskiej. Specjalista w zakresie edukacji spersonalizowanej oraz filozofii wychowania. Nauczał na wszystkich etapach edukacyjnych – od szkoły podstawowej po uczelnie wyższą. Przez 5 lat prowadził badania naukowe w zakresie historii lokalnej oraz tożsamości i kultury historycznej. Autor 10 publikacji naukowych oraz ponad 60 artykułów publicystyki społeczno-egzystencjalnej. Współpracował z Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku oraz Ośrodkiem Debaty Międzynarodowej w Olsztynie w zakresie edukacji. Posiada 4-letnie doświadczenie pracy w samorządzie terytorialnym oraz wieloletnie doświadczenie w kierowaniu placówkami edukacyjnymi.
W Campusie pełni funkcję dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Leona Bemke oraz członka zarządu organu prowadzącego.
Jest absolwentką studiów magisterskich na wydziale handlu zagranicznego oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w Renault Polska Sp. z o.o.w kolejnych latach pełniła funkcję Dyrektora ds. Korporacyjnych w Stowarzyszeniu Sternik, będąc jednocześnie członkiem Zarządu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami edukacyjnymi oraz w tworzeniu optymalnych rozwiązań i struktur organizacyjnych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami oraz marketingu i komunikacji.
W Campusie odpowiada za komunikację oraz IT.
Od ponad 15 lat wspiera marki w budowaniu wizerunku. Absolwent Grafiki wydziału artystycznego Uniwersytetu Śląskiego. Magister sztuki. Projektant, specjalizujący się w brandingu i tworzeniu materiałów graficznych. Mąż, ojciec trójki dzieci. W wolnych chwilach malarz, koszykarz. Z zamiłowania Gorzenianin, z wyboru Kleczanin.
W Campusie odpowiada za komunikację i marketing.
Specjalizuje się w budowaniu zespołów i społeczności oraz wdrażaniu edukacji spersonalizowanej w instytucjach edukacyjnych i biznesowych. Absolwent Ewangelikalnego Wyższego Seminarium Teologicznego oraz szkoły trenerów zarządzania MATRIK. Pracuje jako trener, konsultant i tutor, współpracując z Collegium Wratislaviense oraz firmą Turqsowa z Wracławia. Jest współzałożycielem i prezesem SLOT – Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych.
W Campusie odpowiada za tworzenie i animowanie społeczności.
Od piętnastu lat związany zawodowo z branżą nieruchomości. W roku 2012 ukończył studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku: „Zarządzanie nieruchomościami”. W poprzedniej firmie, specjalizującej się w zarządzaniu budynkami, kierował działem technicznym. Na Campusie pełni funkcję zarządcy nieruchomości.
Żona i mama trójki dzieci. Od siedmiu lat związana z “Kopcem”. Aktywnie działa w Radzie Rodziców i wspiera projekty szkoły. Ma doświadczenie pracy z ludźmi i kierowania grupą. Nie boi się trudnych wyzwań i z otwartością uczy się nowych rzeczy.
W Campusie odpowiedzialna za pracę wolontariuszy, aktywne promowanie wolontariatu, koordynowanie “Klubu Młodzieżowego” i integrację wszystkich grup wiekowych.
Absolwentka UAM w Poznaniu, z wykształcenia informatyk i językoznawca. Wcześniej, doradca w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz wieloletnia Dyrektor Szkoły dla Dziewcząt Fregata w Gdańsku. Laureatka konkursu Darboven Idee Grant 2008 na najbardziej innowacyjny pomysł na biznes opracowany przez kobietę.
.
W Fundacji Campus Bemke odpowiada za prowadzenie całego projektu.
Absolwentka Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej „Ignatianum” spec. Pedagogika rodziny i pedagogika resocjalizacyjna oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami i doradztwa zawodowego. Doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy z osobami bezrobotnymi i z młodzieżą szkolną. Obecnie pracuję w Przedszkolu Na Kopcu, jako pracownik administracyjny – obsługa sekretariatu. W Camusie pracuję jako asystent ds. kadr. Prywatnie żona i mama trójki dzieci
Jako absolwentka zarządzania i psychologii w biznesie, doskonale rozumiem, jak istotne jest połączenie teoretycznej wiedzy z praktyką w skutecznym prowadzeniu działań sprzedażowych. Moja ścieżka zawodowa pozwoliła mi nie tylko zdobyć głęboką wiedzę z obszaru zarządzania, hotelarstwa oraz gastronomi, ale także rozwijać umiejętności interpersonalne, co przekłada się na skuteczną komunikację z klientami oraz zespołem.
Absolwentka kierunku pedagogika opiekuńcza na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz studiów podyplomowych “Porozumienie bez Przemocy wg Marshalla B. Rosenberga”.
Przez lata związana z pracą z dziećmi jako wychowawca kolonijny, instruktor ZHP i animator zabaw, a następnie ze światem budownictwa naturalnego.
Doświadczenie w ogrodnictwie zdobywała jako wolontariusz i praktykant w gospodarstwach w Polsce i za granicą oraz zakładając i prowadząc własny ogród warzywny.
W Campusie współtworzy projekt FarmLab.
Odpowiedzialna za realizację, administrowanie i wsparcie projektów edukacyjno-rozwojowych w TDJ Foundation, szczególnie Programu Mentoringowego oraz Indywidualnego Programu Rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Praca Socjalna oraz studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie — ze specjalnością Menedżerską. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w realizacji projektów zdobywała poprzez realizację półtorarocznego projektu społecznego na rzecz dzieci i młodzieży dotyczącego rozwoju poprzez pracę na zasobach. Pracę w TDJ Foundation rozpoczęła od udziału w programie stażowym w ramach Indywidualnego Programu Rozwoju. Pełniła także rolę wychowawcy kolonijnego na Wakacjach z Pasją. Obecnie rozwija swoje kompetencje zarządzania projektami w TDJ Foundation w roli Koordynatorki.
W ramach programu stażowego w TDJ Foundation wspiera realizację Indywidualnego Programu Rozwoju, wykorzystując swoje doświadczenie z udziału w projektach edukacyjno-rozwojowych i zdobywając kompetencje zarządzania projektami. Absolwentka czterech edycji Indywidualnego Programu Rozwoju oraz Wakacji z Pasją. Realizowała także wolontariat w projektach Fundacji jako asystentka wychowawcy na Wakacjach z Pasją oraz tutorka — wolontariuszka w Śląskiej Szkole Tutorów Wolontariuszy. Studentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w organizacji.
Odpowiedzialna za tworzenie treści na kanały social media, które odpowiadają przyjętej strategii komunikacji marki TDJ Foundation. Dodatkowo tworzy materiały graficzne i treści wykorzystywane
w komunikacji wewnętrznej, jak również wspiera w realizacji potrzeb komunikacyjnych zespołu. Absolwentka Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie kierunku Psychologia biznesu – ze specjalnością psychologia pozytywna oraz studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie – ze specjalnością Menedżerską. Doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała na przestrzeni kilku lat dzięki praktyce zawodowej oraz udziałowi w licznych kursach i szkoleniach.
Manager działu Centrum Rozwoju Talentów w fundacji Campus Bemke, działa jako organizator czasu wolnego i zajęć pozalekcyjnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych oraz seniorów. Do roku 2015 związana z harcerstwem, gdzie pracowała z młodzieżą. Jest absolwentka dwóch kierunków studiów Ekonomii i Zarządzania.
Odpowiedzialna za koordynowanie i wsparcie projektów edukacyjno-rozwojowych w TDJ Foundation, w szczególności realizowanych w ramach środków dotacyjnych. Odpowiada również za kwestie administracyjne w Fundacji, czuwając nad prowadzeniem właściwej dokumentacji.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, zgromadzone podczas prowadzenia zajęć oraz warsztatów z języka angielskiego. W trakcie studiów angażowała się w działalność organizacji studenckiej, zdobywając kompetencje związane z pracą projektową. W zespole Fundacji od kwietnia 2022 roku.
Od kilku lat zaangażowana w realizację projektów wspierających rozwój dzieci i młodzieży w TDJ Foundation. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, w szczególności jako tutorka rozwojowa i wychowawca kolonijny. Pełniła rolę tutorki w dwóch edycjach Indywidualnego Programu Rozwoju oraz rolę wychowawcy na Wakacjach z Pasją. Realizowała projekt oparty na szkoleniach tutorskich i wolontariacie, w ramach którego kompetencje oraz praktykę tutorską zdobyło ponad 60 osób. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Projektami Międzynarodowymi).
Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w koordynowaniu projektów zdobywała na przestrzeni wielu lat w ramach wolontariatu na rzecz różnych organizacji oraz poprzez aktywne działanie w organizacjach studenckich. Zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się poprzez prowadzenie warsztatów dla młodzieży i dorosłych o komunikacji bez przemocy oraz o wolontariacie.
Menadżer, trener, psycholog, badacz efektów empowermentu psychologicznego i społecznościowego, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, w TDJ Foundation odpowiedzialny za 4-letnią strategię programową. Szkoli kadry menadżerskie z zakresu rozwijania kompetencji pracowników, prowadzenia zespołów, komunikacji, Trener Metrum w Szkole Trenerów. Z powodzeniem współtworzył projekty, które obejmowały rekrutację i wyszkolenie ponad 100-osobowej kadry wychowawczej, tutorskiej i eksperckiej, pracującej z blisko 500 młodymi ludźmi w Polsce. Od 2012 aktywnie zaangażowany zawodowo w realizację projektów społecznych. Absolwent Uniwersytetu SWPS, kierunku Psychologii Rozwoju Osobistego i Coachingu. Ukończył kurs II stopnia FPL Masterclass Management. Współtworzył nową specjalizację Psychologia Edukacyjna, współautor rozdziału dotyczącego spersonalizowanych form edukacji — mentoring i tutoring w podręczniku akademickim. Prelegent m.in.: Międzynarodowej Konferencji Uniwersytetu SWPS w 2014, Międzynarodowego Kongresu Tutoringu w Kijowie w 2020. W latach 2013/2014/2015 otrzymał Nagrodę Rektora VIS (Very Important Student) za osiągnięcia na tle społecznym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec, pasjonat wędrówek górskich.
Ukończyła studia na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, interwencja wychowawcza, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz zarządzanie w oświacie. Zaangażowana w projekt od początku jego istnienia. Najpierw jako wychowawca, obecnie jako dyrektor dydaktyczno-wychowawczy. Dba o całościowy rozwój przedszkolaków, stwarzając warunki by podopieczni czuli się w przedszkolu bezpiecznie i czerpali radość ze wspólnie spędzonych chwil. W pracy kieruje się miłością oraz wiarą w każde dziecko. Jej pasją jest śpiew. Spełnia marzenia z dzieciństwa śpiewając w chórze kościelnym. Prywatnie jest szczęśliwą żoną męża Adama i mamą trójki dzieci: Liliany, Jacka i Michała.
Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu programów edukacyjnych, które zdobywała jako nauczyciel, dyrektor szkoły, trener i konsultant dla kadr zarządzających i nauczycieli, w tym również dla placówek edukacyjnych za granicą. Jest absolwentką studiów magisterskich na Sydney University w Australii oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Założycielka Instytutu Edukacji Spersonalizowanej Educare, Partner Zarządzająca w TDJ Foundation.
W Campusie, jako organ prowadzący odpowiada za nadzór nad działalnością placówek edukacyjnych: Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. L. Bemke oraz Przedszkola Na Kopcu.
Mówi, że miejsce, w którym pracuje to jego drugi dom, jest z nim związany od 2008 roku.
Od momentu założenia szkoły wspiera jej działania i rozwój. Rodzinny klimat miejsca oraz ludzie to, to co docenia najbardziej w swojej pracy.
Na Campusie odpowiada za obszar administracyjno-gospodarczy.
Całe życie zawodowe związany z „Kopcem”, mówi, że to jego drugi dom.
Mąż i ojciec. Jego pasją jest hodowla gołębi.
Na Campusie odpowiada za gospodarstwo rolne jest również organistą i opiekunem sali gimnastycznej.
Na Kopcu od 6 lat, ogrodnik amator. Mąż i ojciec czterech synów.
Na Campusie odpowiada za ład i porządek wokół budynku, dba również o przyklasztorny park.
Na Campusie zajmuje się obsługą rezerwacji i rozliczeń najmowanych pomieszczeń noclegowych.
Absolwentka Zarządzania w sektorze publicznym i pozarządowym na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz turystyki uzdrowiskowej w Akademii Górniczo – Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Starszy instruktor kulturalno – wychowawczy, tutor rozwojowy, opiekun wolontariuszy, kierownik wypoczynku, animator czasu wolnego. Instruktor zajęć plastyczno -technicznych oraz wokalno – aktorskich. Uczestniczka grupy teatralnej „JAKA?”.
Od 2017 współpracuje z Fundacją TDJ, pełniąc rolę kierownika wypoczynku i wychowawca podczas półkolonii CAMPUS, wspierając młodzież jako tutor rozwojowy w Indywidualnym Programie Rozwoju. W 2019 roku realizowała projekt „Czas na Młodzież 2019” pełniąc funkcję coacha, opiekuna wolontariuszy.
Na Campusie odpowiada za tworzenie Klubu Młodzieżowego oraz rozwój zajęć pozalekcyjnych.
Od 10 lat związana z „Kopcem” jako pracownik i aktywny członek rady rodziców.
Prywatnie żona i mama dwóch córek.
Na Campusie odpowiada za kadry i płace.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym – zarządzanie i marketing.
Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.
Na Campusie odpowiada za rozliczenia i sprawy administracyjne.
W domu pallotynów pod Wadowicami osiadł na stałe pod koniec lat 70. ub. wieku. Było to miejsce, które go wykształciło i które później sam współtworzył. Zmarł w 1984 r. Niemal 30 lat później na Kopcu otwarto szkołę podstawową, której nadano jego imię.
Życiorys i postawa duchownego wciąż inspirują, by odważnie ruszać w świat – poznawać go i kształtować dla dobra innych.
W 1934 r. ks. Leon Bemke przeniósł się do Gdańska, gdzie był duszpasterzem Polaków, a później także kapelanem wojsk polskich na Westerplatte. W dniu wybuchu II wojny światowej zatrzymało go gestapo. Dzięki immunitetowi dyplomatycznemu ksiądz Bemke trafił do grona osób, które zostały wywiezione przez Niemców pod granicę litewską. To był początek duszpasterskiej odysei ks. Bemke, który w czasie wojny przebywał również m.in. w Szwecji, Francji i Szwajcarii, pełniąc obowiązki kapelana wojskowego i duszpasterza w obozach internowania. W 1945 r. wyjechał do Wielkiej Brytanii, gdzie wspierał wojskowych, dopóki nie doszło do demobilizacji polskich oddziałów.
Leon Bemke (wówczas Behmke) urodził się w 1897 w Tupadłach na Kaszubach. Jako nastolatek wyjechał do Collegium Marianum na Kopcu, by uczyć się w tamtejszym gimnazjum. Wybuch I wojny światowej przerwał naukę – w 1916 roku młody Leon Bemke został powołany do niemieckiej armii. Do Wadowic wrócił trzy lata później, ukończył szkołę, potem studia i wstąpił do stowarzyszenia pallotynów. W 1925 r. przyjął święcenia kapłańskie. Podczas pobytu na Kopcu wspierał działalność gimnazjum, by w 1927 roku zostać dyrektorem swojej dawnej szkoły.