Centrum Wolontariatu na Campusie Bemke – miejsce do działania dla tych, którzy pragną czynić dobro wokół siebie! Tutaj twoja energia staje się impulsem do pozytywnych zmian, a zaangażowanie kluczem do rozwoju wartościowych projektów. Nasze drzwi są otwarte dla wszystkich, którzy pragną czynnie uczestniczyć w przemianie świata, poznając nowych ludzi, zdobywając cenne doświadczenia i odkrywając pasje, które mogą zmieniać życie.
Możesz pomagać w organizacji ekscytujących wydarzeń i warsztatów, okazywać miłość i troskę koniom w stadninie, dzielić się wiedzą poprzez prowadzenie zajęć dla młodszych, rozwijać społeczne i edukacyjne ogrody, a nawet nawiązywać relacje z seniorami, towarzysząc im w codziennych aktywnościach. Tutaj możliwości są nieograniczone. Przyłącz się do nas, aby razem tworzyć lepszy świat!
Jeśli jesteś zainteresowany/a, zapraszamy do kontaktu.
Ania, koordynatorka Centrum Wolontariatu
Polityka prywatności / Standardy Ochrony Małoletnich / Dokumenty
Campus 2024 | Projekt i realizacja inmedium.pl
As a graduate of management and business psychology, she understands perfectly how important it is to combine theoretical knowledge with practice in effective sales activities. Her professional path has allowed her not only to gain in-depth knowledge in the areas of management, hospitality and catering, but also to develop interpersonal skills, which translate into effective communication with customers and the team.
Jako absolwentka zarządzania i psychologii w biznesie, doskonale rozumiem, jak istotne jest połączenie teoretycznej wiedzy z praktyką w skutecznym prowadzeniu działań sprzedażowych. Moja ścieżka zawodowa pozwoliła mi nie tylko zdobyć głęboką wiedzę z obszaru zarządzania, hotelarstwa oraz gastronomi, ale także rozwijać umiejętności interpersonalne, co przekłada się na skuteczną komunikację z klientami oraz zespołem.
Razem z zespołem odpowiada za realizację programów i rozwija ofertę lokalną Centrum Rozwoju Talentów.
Together with the team, she is responsible for the implementation of programmes and developing the local offer of the Talent Development Centre.
Manager działu Centrum Rozwoju Talentów w fundacji Campus Bemke, działa jako organizator czasu wolnego i zajęć pozalekcyjnych dla dzieci, młodzieży, dorosłych oraz seniorów. Do roku 2015 związana z harcerstwem, gdzie pracowała z młodzieżą. Jest absolwentka dwóch kierunków studiów Ekonomii i Zarządzania.
Manager of the Talent Development Centre department at the Campus Bemke Foundation, acts as an organiser of leisure and extra-curricular activities for children, young people, adults and seniors. Until 2015, she was involved with the Scouts, where she worked with young people. She holds a double degree in Economics and Management.
Process engineer, calender and IT enthusiast. A graduate of Wroclaw University of Technology, he gained experience in large companies in the FMCG and pharmaceutical industries, where he streamlined production and business processes and managed teams. Since 2018, he has been involved in various IT issues: system implementation, administration, programming, process automation, project management, and most recently in AI-related technologies. He runs a blog about leatherwork and a small workshop where he handcrafts things from leather.
At Campus Bemke, he designs, creates and improves IT processes, handles business analytics for new applications and supports the construction of the Central Building with IT issues.
Inżynier procesów, kaletnik i pasjonat technologii IT. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, zdobywał doświadczenie w dużych firmach z branż FMCG i farmaceutycznej, gdzie usprawniał procesy produkcyjne i biznesowe oraz zarządzał zespołem. Od 2018 roku zaangażowany w różne zagadnienia z dziedziny IT: wdrażanie systemów, administrację, programowanie, automatyzację procesów, prowadzenie projektów, a ostatnio w technologie związane z AI. Prowadzi bloga o tematyce kaletniczej oraz nieduży warsztat, w którym ręcznie wykonuje rzeczy ze skóry.
W Campus Bemke projektuje, tworzy i usprawnia procesy IT, zajmuje się analityką biznesową nowych aplikacji oraz wspiera budowę Budynku Centralnego w kwestiach IT.
Responsible for coordinating and supporting educational and development projects at the Campus Bemke Foundation, especially the Holidays with Passion project.
Master’s degree in psychology. Graduate of the Faculty of Pedagogy and Psychology at the University of Silesia, majoring in Psychology, and the University of Economics in Katowice, majoring in Master of Business Administration. She has experience in working with people with intellectual disabilities as a coach and therapist. Certified vocational counsellor. social and key skills trainer and educator.
She has 5 years of experience working as a coordinator of educational, youth, counselling and foreign projects, as well as 2 years of experience working in the field of special pedagogy as a therapist for people with intellectual disabilities, including coupled disabilities and autism spectrum disorders. She is currently developing her project management competences at the Campus Bemke Foundation in the role of Project Manager.
Odpowiedzialna za koordynowanie i wsparcie projektów edukacyjno-rozwojowych w Fundacji Campus Bemke, szczególnie projektu Wakacje z Pasją.
Magister psychologii. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego na kierunku Psychologia i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Master of Business Administration. Posiada doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie jako trener i terapeuta. Certyfikowany doradca zawodowy. trener umiejętności społecznych i kluczowych oraz pedagog.
Posiada 5 letnie doświadczenie pracy jako koordynator projektów edukacyjnych, młodzieżowych, poradniczych oraz zagranicznych, a także 2 letnie doświadczenie pracy w obszarze pedagogiki specjalnej jako terapeuta osób niepełnosprawnych intelektualnie w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz ze spektrum autyzmu. Obecnie rozwija swoje kompetencje zarządzania projektami w Fundacji Campus Bemke w roli Kierownika Projektów.
Daria ma bogate doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu, sprzedaży i marketingu w dużych międzynarodowych firmach. Była odpowiedzialna za wdrażanie nowych strategii i procesów, które przekładały się na pozytywne wyniki firmy. Daria swoją karierę rozpoczynała w firmie PKP Energetyka, gdzie pełniła rolę Dyrektorki Marketingu. Przez kolejne 8 lat była odpowiedzialna za rozwój obszaru konsultingu na rynkach polskim i zagranicznych firmy w Dunnhumby. W ostatnich latach jako Regionalna Dyrektorka Sprzedaży pracowała w ISI Emerging Markets Group. Daria brała udział w przekształceniu i rozwoju biznesu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
W fundacji Daria jest odpowiedzialna za pozyskiwanie finansowania na rzecz inicjatyw filantropijnych oraz zarządza całą polityką fundraisingową, w tym współpracą z darczyńcami indywidualnym i biznesowymi oraz pozyskiwaniem dotacji publicznych.
Daria has extensive experience in business development, sales and marketing in large multinational companies. She was responsible for implementing new strategies and processes that translated into positive company results. Daria started her career at PKP Energetyka, where she served as Marketing Director. For the next 8 years she was responsible for the development of the consulting area in the Polish and foreign markets of the company in Dunnhumby. In recent years, as Regional Sales Director, she worked at ISI Emerging Markets Group. Daria was involved in the transformation and development of the business in the CEE region.
At the foundation, Daria is responsible for raising funding for philanthropic initiatives and manages all fundraising policy, including working with individual and business donors and raising public grants.
Wife and mother of three children. Associated with ‘Kopiec’ for seven years. She is active in the Parents’ Council and supports the school’s projects. She has experience of working with people and leading a group. She is not afraid of difficult challenges and learns new things with openness.
At Campus she is responsible for volunteer work, actively promoting volunteering, coordinating the ‘Youth Club’ and integrating all age groups.
A doctoral student at the Faculty of Law and Administration of the Jagiellonian University, she has been associated with the Faculty since the beginning of her studies. In addition to her work at the university, she has gained professional experience by obtaining financing for the implementation of projects in the field of energy efficiency improvements in multi-family residential and public buildings.
Amongst other things, she is responsible for: process management, database administration, maintenance of formal documentation, research and support in the day-to-day work of the office and events.
Graduate of the Warsaw School of Management. She worked as a specialist in the Strategy and Development Department responsible for cooperation of international education programmes, aviation and airport education at Polskie Porty Lotnicze. At the Łukasiewicz Research Network of the Aviation Institute, she managed implementation and R&D projects (including the Precision Robot Project in the Fast Track Programme), developed process innovations as a geodata specialist in the Remote Sensing Department of the Łukasiewicz-ILOT Space Technology Centre (2014-2022). Between 2010 and 2014, she was associated with the educational institutions of the STERNIK Association for the Support of Education and Family (Kindergarten and Streams Schools), among others, responsible for communication and promotion of the project. Between 2016 and 2019, President of the Board of the Orszak Trzech Króli Foundation, currently a member of the Foundation’s Programme Council.
At the Foundation, he is responsible for building new partnerships with Donors.
Public grants manager in the Development Office. She is associated with Campus for 1.5 years. She has over 10 years of experience in the implementation of investment, infrastructure projects within the framework of successive perspectives (proposal writing, project implementation coordination, accounting and reporting).
At the foundation, she leads the entire process of overseeing project activities, coordination, and ensuring that everything runs smoothly until the final settlement of the support awarded.
Iwona is a specialist with over 20 years of experience in finance, project management and process optimisation. She graduated in finance and accounting from Kozminski University and in marketing and management from the Warsaw Business School. For 15 years, she worked at the Marshal’s Office of the Mazowieckie Voivodeship, dealing with the settlement and monitoring of investment projects, including those financed from EU funds. She was in charge of preparing grant applications for research and development, investment and education projects, and cooperated with IT companies and NGOs.
As a grant project expert, she is responsible for analysing the potential of competitions, developing proposals and coordinating the activities of teams.
Graduate of the Cracow University of Economics, department of Commodity Science, majoring in product quality management. She has over 12 years of experience in the training industry, in organising and coordinating them. She is interested in personal development, holistic approach to a person. Privately a happy wife and mother. Enjoys mountain hiking, cycling and theatre.
Responsible for relations with business and individual clients, promoting education and development programmes and finalising client demand.
Żona i mama trójki dzieci. Od siedmiu lat związana z “Kopcem”. Aktywnie działa w Radzie Rodziców i wspiera projekty szkoły. Ma doświadczenie pracy z ludźmi i kierowania grupą. Nie boi się trudnych wyzwań i z otwartością uczy się nowych rzeczy.
W Campusie odpowiedzialna za pracę wolontariuszy, aktywne promowanie wolontariatu, koordynowanie “Klubu Młodzieżowego” i integrację wszystkich grup wiekowych.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na wydziale Towaroznawstwa, kierunku zarządzania jakością wyrobów. Ma ponad 12 lat doświadczenia w branży szkoleniowej, w organizacji i koordynacji ich przebiegu. Interesuje się rozwojem osobistym, holistycznym podejściem do człowieka. Prywatnie szczęśliwa żona i mama. Lubi wycieczki górskie, rowerowe, teatr.
Odpowiedzialna za relacje z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, popularyzację programów edukacyjno– rozwojowych oraz finalizację zapotrzebowania klientów.
Iwona jest specjalistką z ponad 20-letnim doświadczeniem w finansach, zarządzaniu projektami i optymalizacji procesów. Ukończyła finanse i rachunkowość na Akademii Leona Koźmińskiego oraz marketing i zarządzanie w Warszawskiej Szkole Biznesu. Przez 15 lat pracowała w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego, zajmując się rozliczaniem i monitorowaniem projektów inwestycyjnych, w tym finansowanych ze środków UE. Zajmowała się przygotowywaniem wniosków grantowych dla projektów badawczo-rozwojowych, inwestycyjnych oraz edukacyjnych, współpracowała z firmami z branży IT i organizacjami pozarządowymi.
Jako ekspert ds. projektów dotacyjnych, odpowiada za analizę potencjału konkursów, opracowywanie wniosków oraz koordynację działań zespołów projektowych.
Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Pracowała jako specjalista w Dziale Strategii i Rozwoju odpowiedzialny za współpracę programów edukacji międzynarodowej, edukację lotniczą i lotniskową w Polskich Portach Lotniczych. W Sieci Badawczej Łukasiewicz Instytucie Lotnictwa kierowała projektami wdrożeniowymi i B+R (m.in. Projekt Robota Precyzyjnego w Programie Szybkiej Ścieżki), rozwijała innowacje procesowe jako specjalista ds. geodanych w Dziale Teledetekcji Centrum Technologii Kosmicznych Łukasiewicz-ILOT (2014-2022). W latach 2010-2014 związana z placówkami edukacyjnymi Stowarzyszenia Wspierania Edukacji i Rodziny STERNIK (Przedszkole i Szkoły Strumienie) m.in. odpowiedzialna za komunikację i promocję projektu. W latach 2016-2019 Prezes Zarządu Fundacji Orszak Trzech Króli, obecnie członek Rady Programowej Fundacji.
W Fundacji odpowiada za budowanie nowych partnerstw z Darczyńcami.
Manager, trainer, psychologist, social empowerment researcher, university lecturer. At Campus Bemke he is responsible for the entire programme strategy of non-formal education. He trains managers on developing employee competences, leading teams, communication. Successfully co-creates projects that include the recruitment and training of a staff of over 200 educators, tutors and experts, working with nearly 1,000 young people in Poland. Since 2012, he has been actively involved professionally in the implementation of social projects. Graduate of SWPS University, majoring in Psychology of Personal Development and Coaching. Completed the second level FPL Masterclass Management course. Privately, a husband, father and passionate mountain hiker.
Menadżer, trener, psycholog, badacz empowermentu społecznego, wykładowca uniwersytecki. Na Campusie Bemke odpowiedzialny za całość strategii programowej edukacji pozaformalnej. Szkoli kadry menadżerskie z zakresu rozwijania kompetencji pracowników, prowadzenia zespołów, komunikacji. Z powodzeniem współtworzy projekty, które obejmują rekrutację i wyszkolenie ponad 200-osobowej kadry wychowawczej, tutorskiej i eksperckiej, pracującej z blisko 1 000 młodymi ludźmi w Polsce. Od 2012 aktywnie zaangażowany zawodowo w realizację projektów społecznych. Absolwent Uniwersytetu SWPS, kierunku Psychologii Rozwoju Osobistego i Coachingu. Ukończył kurs II stopnia FPL Masterclass Management. Prywatnie mąż, ojciec, pasjonat wędrówek górskich.
Graduate of pedagogical studies at the Nicolaus Copernicus University in Toruń with a specialisation in lifelong education.
Regenerative farmer and permaculture enthusiast, has run a demonstration farm ‘Pacówka’ near Wadowice since 2016.
Previously associated with natural building, in which area he has led numerous workshops.
At Campus, he is responsible for the innovative FarmLab project, which involves extending the educational process to include a context of innovation concerning the relationship between humans and the living world.
Connected to “Kopiec” all his professional life, he says it is his second home.
Husband and father. His passion is pigeon breeding.
At Campus he is responsible for the farm he is also the organist and caretaker.
Responsible for the implementation, administration and support of educational and development projects at Campus Bemke Foundation, in particular the Holidays with Passion, Mentoring Programme and Individual Development Programme. Graduate of the University of Silesia in Katowice in the field of Social Work and graduate of the University of Economics in Katowice in the field of Management – with a specialisation in Management. She gained experience in working with children and young people and in project implementation by implementing a one-and-a-half-year social project for children and young people on development through resource work. She started her work by participating in an internship programme within the Individual Development Programme. She also acted as a camp educator for Holidays with Passion. She is currently developing her project management skills at the Campus Bemke Foundation in the role of Junior Project Manager.
She has been involved in projects supporting the development of children and young people for several years. She has experience in working with children and young people, in particular as a developmental tutor and camp educator. She acted as a tutor in two editions of the Individual Development Programme and as an educator at Holidays with Passion. She has implemented a project based on tutor training and volunteering, as part of which more than 60 people have gained competence and practice as tutors. Graduate of the University of Economics in Katowice in the field of Management (Human Resource Management, International Project Management).
She has gained experience in working with children and young people and in coordinating projects over many years as a volunteer for various organisations and through active participation in student organisations. She shares her acquired knowledge and experience by conducting workshops for young people and adults on non-violent communication and volunteering.
Responsible for coordinating and supporting education and development projects, in particular those implemented under grant funding. She is also responsible for administrative issues, ensuring that proper documentation is maintained.
She has experience in working with children and young people, accumulated through teaching classes and workshops in English. During her studies, she was involved in a student organisation, gaining competences related to project work. She has been in the Foundation team since April 2022.
Has been managing diverse projects and multi-person teams for over a decade.
Co-creates and implements emerging projects and those that need to be scaled for greater social impact. She is responsible for shaping the programme processes that accompany the organisation from inception, consistently following the principles of agile management methodologies. She has a broad practice in designing and leading community consultations. She focuses on creating open dialogue and taking ownership of collaborative initiatives. Her approach is based on a creative approach to challenges, nurturing the development of the whole team and mobilising effective collaboration. She holds a degree in Management in career counselling and psychology in business and Economics in public relations.
She has many years of experience in developing and implementing educational programs, having worked as a teacher, school principal, trainer and consultant for management and teachers, including educational institutions abroad. She holds a master’s degree from Sydney University in Australia and a postgraduate degree from the Pedagogical University in Cracow. Founder of the Educare Institute for Personalized Education, Managing Partner at TDJ Foundation.
At the Campus, she is responsible for overseeing the activities of the Na Kopcu Kindergarden and Bemke School as president of the governing body.
Graduated from the University of Economics with a master’s degree in management and marketing.
Privately a wife and mother of two.
At Campus, she is responsible for billing and administrative matters.
A graduate of the School of Philosophy and Pedagogy ‘Ignatianum’ specialising in family and re-socialisation pedagogy and post-graduate studies in the field of human resources management and career counselling. Family and re-socialisation pedagogy and postgraduate studies in human resources management and professional counselling. Professional experience as a vocational counsellor with the unemployed and with schoolchildren. She currently works at Bemke Kindergarten as an administrative worker – secretarial support. At Campus, she works as a human resources assistant. Privately a wife and mother of three children.
Associated with ‘Kopiec’ for 10 years as an employee and active member of the Parents’ Council.
Privately a wife and mother of two daughters.
At Campus, she is responsible for human resources and payroll.
Graduate of the University of Economics in Katowice at the Faculty of Finance and the Faculty of Economics. She completed postgraduate studies in economic and commercial law at the University of Silesia, managerial studies based on the structure of the MBA programme and IFRS at the Warsaw School of Economics. She has been working in finance since 2009 and has been with the TDJ Group since 2018.
At Campus, she is responsible for finance.
Graduated from the University of Łódź with a degree in journalism and marketing. She gained professional experience in Poland and abroad, where she dealt with brand image creation, product promotion and customer community building. At Campus Bemke, she is a communications specialist and is responsible for social media and the website, as well as co-creating marketing strategies and campaigns.
She loves brainstorming and creative work. Privately, she is a wife and mother of two children.
In the IT world for 25 years. Project management is in her DNA. She started her history with IT from an implementer, to a trainer, specialist, manager and director in the IT area. Specialist in ERP systems, integrations in all directions, software development from scratch. Her main focus is on making life easier for users in navigating the IT world in their daily work.
Graduated with an executive MBA in whole enterprise management. Self-taught and passionate when it comes to IT. Privately a motorcyclist.
Creates, designs and implements IT projects concerning all departments of Campus Bemke.
Has been supporting brands in branding for over 15 years. Graduate of the Faculty of Graphic Arts at the University of Silesia. Master of Arts. Designer, specialising in branding and creating graphic materials. Husband, father of three children. In his free time, he is a painter and basketball player. A Gorzenian by avocation, a Kleczanin by choice.
At Campus, he is responsible for communication and marketing.
She holds a master’s degree in foreign trade and postgraduate studies in project management from the Warsaw School of Economics. She started her professional career at Renault Polska Sp. z o.o. and in the following years held the position of Corporate Affairs Director at the Sternik Association, while also being a member of the Management Board. She has many years of experience in managing educational institutions and in creating optimal solutions and organisational structures. She specialises in project management and marketing and communication.
At Campus, she is responsible for communications and IT.
At Campus, she handles the booking and billing of accommodation services.
A graduate of the Higher School of Tourism and Ecology in Sucha Beskidzka, specialising in Tourist Services. Has over 18 years of experience in the hotel and catering industry in managerial positions in, among others, Hotel Belweder***** in Ustroń, Hampton by Hilton Oświęcim, Hotel Vestina*** in Wisła, Międzyzdroje*** and Hotel Dwór Karolówka*** in Zakopane.
A leader with extensive experience in team building, organisational culture and sales management. He works with a passion for building relationships, achieving goals and developing business. Privately a happy husband and father of two children. Lover of hospitality, foreign languages, ballroom dancing and strength sports.
At Campus Bemke he is responsible for the area of Accommodation and Catering.
Related to „Kopiec” for 6 years, amateur gardener. Husband and father of four sons.
On Campus he is responsible for the order and tidiness around the building, he also takes care of the monastery park.
He says that the place where he works is his second home, he has been involved with it since 2008.
He has supported the school’s activities and development since its foundation. The family atmosphere of the place and the people are what he appreciates most about his job.
At Campus, he is responsible for the administrative area and maintenance.
Professionally involved in the real estate industry for fifteen years. In 2012, he completed postgraduate studies at the School of Business in Dąbrowa Górnicza in the field of: ‘Real estate management’. In his previous company, specialising in building management, he headed the technical department. At Campus, he is a property manager.
A graduate of the Cracow University of Technology in Civil Engineering with many years of experience in comprehensive construction projects. He gained his competences managing the investment process on behalf of the investor as a project manager, and earlier managing construction works and site organisation for the general contractor, where, among other things, he held the position of site manager. He gained his experience in companies such as Polimex-Mostostal, CFE Polska and Basecamp Student.
At Campus Bemke Foundation, he is responsible for the realisation of the Central Building and for the Campus Development Plan.
Specialises in building teams and communities and implementing personalised education in educational and business institutions. Graduate of the Evangelical Theological Seminary and the MATRIK school of management trainers. He works as a trainer, consultant and tutor, collaborating with Collegium Wratislaviense and the Turqsowa company from Wraclaw. He is co-founder and president of SLOT – Association of Local Creative Centres.
At Campus, he is responsible for creating and animating communities.
Graduated in care pedagogy at the University of Warmia and Mazury in Olsztyn and postgraduate studies in ‘Communication without Violence according to Marshall B. Rosenberg’.
Over the years, she has worked with children as a camp educator, ZHP instructor and playground animator, and then with the world of natural building.
She gained experience in horticulture as a volunteer and apprentice on farms in Poland and abroad, as well as by setting up and running her own vegetable garden.
At Campus, she coordinates the FarmLab project.
As part of the internship programme, she supports the implementation of educational and development projects and Holidays with Passion. She gained experience in working with children and young people as a development tutor, camp educator and volunteer coordinator. She is dedicated to social and charitable activities with her heart. Graduate of the Individual Development Programme and the HR Mentoring Programme. A student of psychology at the University of Silesia in Katowice, a member of the Psychotherapy and Psychological Training circle.
As part of the Campus Bemke Foundation’s internship programme, she supports the implementation of educational and development programmes for young people, in particular the Individual Development Programme and Campus for Young People. She is involved in working with children and young people as a holiday educator at Holidays with Passion. Additionally, she is involved in volunteering for children and young people.
As part of her internship programme, she is using her experience in creating content and graphic materials while developing her competence in project management. She is a student at the University of Silesia in Katowice, majoring in Logopaedics. In her private and professional life, her greatest value is building relationships.
Responsible for creating content for social media channels that corresponds to the adopted TDJ Foundation brand communication strategy. Additionally, she creates graphic materials and content used in internal communication, as well as supporting the communication needs of the team. A graduate of the WSB Merito University in Chorzów majoring in Business Psychology – with a specialisation in positive psychology and a student at the University of Economics in Katowice majoring in Management – with a specialisation in Management. She has gained experience in marketing and communication over several years through her professional practice and participation in numerous courses and trainings.
Graduated in educational pedagogy, educational intervention, preschool and early childhood pedagogy and management in education. She has been involved in the project since its inception. First as an educator, now as a teaching and learning director. She cares about the holistic development of preschoolers, creating conditions for her charges to feel safe in the preschool and enjoy their time spent together. At work she is guided by love and faith in each child. Her passion is singing. She fulfills her childhood dreams by singing in a church choir. Privately, she is a happy wife to her husband Adam and mother of three children, Liliana, Jack and Michael.
Master’s degree in history and Polish philology. Specialist in personalized education and philosophy of education. He has taught at all educational stages – from elementary school to university. For 5 years conducted scientific research in the field of local history and historical identity and culture. Author of 10 scientific publications and more than 60 articles of socio-existential journalism. Cooperated with the Museum of World War II in Gdansk and the Center for International Debate in Olsztyn in the field of education. He has 4 years of experience working in local government and many years of experience in managing educational institutions.
At Campus, he serves as director of the Rev. Leon Bemke Elementary School and as a member of the governing body’s board.
A graduate of Adam Mickiewicz University in Poznań, with a background in computer science and linguistics. Previously, she served as an advisor on the use of information technology in business operations and was the long-time Director of the Fregata School for Girls in Gdańsk. She is also the winner of the 2008 Darboven Idee Grant competition for the most innovative business idea developed by a woman.
At the Campus Bemke Foundation, she is responsible for overseeing the entire project.
Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Budownictwo Lądowe posiadający wieloletnie doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów budowlanych. Swoje kompetencje zdobywał zarządzając procesem inwestycyjnym z ramienia inwestora jako kierownik projektu, a wcześniej zarządzając pracami budowlanymi i organizacją budowy dla generalnego wykonawcy, gdzie między innymi pełnił funkcję kierownika budowy. Swoje doświadczenie osiągał w takich firmach jak Polimex-Mostostal, CFE Polska czy Basecamp Student.
W Fundacji Campus Bemke odpowiada za realizację Budynku Centralnego i za plan rozwoju Campusu.
W ramach programu stażowego wspiera realizację projektów edukacyjno-rozwojowych oraz Wakacji z Pasją. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała jako tutorka rozwojowa, wychowawca kolonijny oraz koordynatorka wolontariatu. Sercem oddana działalności społecznej i charytatywnej. Absolwentka Indywidualnego Programu Rozwoju oraz Programu Mentoringowego w obszarze HR. Studentka psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, członkini koła Psychoterapii i Treningu Psychologicznego.
Odpowiedzialna za realizację, administrowanie i wsparcie projektów edukacyjno-rozwojowych w Fundacji Campus Bemke, w szczególności Wakacji z Pasją, Programu Mentoringowego oraz Indywidualnego Programu Rozwoju. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Praca Socjalna oraz absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie — ze specjalnością Menedżerską. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w realizacji projektów zdobywała poprzez realizację półtorarocznego projektu społecznego na rzecz dzieci i młodzieży dotyczącego rozwoju poprzez pracę na zasobach. Pracę w TDJ Foundation rozpoczęła od udziału w programie stażowym w ramach Indywidualnego Programu Rozwoju. Pełniła także rolę wychowawcy kolonijnego na Wakacjach z Pasją. Obecnie rozwija swoje kompetencje zarządzania projektami w Fundacji Campus Bemke w roli Młodszej Kierowniczki Projektów.
W ramach programu stażowego Fundacji Campus Bemke wspiera realizację programów edukacyjno-rozwojowych dla młodzieży, w szczególności Indywidualnego Programu Rozwoju oraz Campusu dla Młodych. Jest zaangażowana w pracę z dziećmi i młodzieżą jako wychowawca wypoczynku na Wakacjach z Pasją. Dodatkowo angażuje się w wolontariat na rzecz dzieci i młodzieży.
W ramach programu stażowego wykorzystuje swoje doświadczenie w tworzeniu treści i materiałów graficznych, jednocześnie rozwijając kompetencje w zarządzaniu projektami. Studentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Logopedia. W życiu prywatnym i zawodowym największą wartością jest dla niej budowanie relacji.
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach dziennikarstwo i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i zagranicą, gdzie zajmowała się kreowaniem wizerunku marki, promocją produktów i budowaniem społeczności wśród klientów. W Campusie Bemke jest specjalistką do spraw komunikacji i odpowiada za Social Media oraz stronę internetową, a także współtworzenie strategii i kampanii marketingowych.
Uwielbia burze mózgów i pracę twórczą. Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.
Kierownik ds. dotacji publicznych w Biurze Rozwoju. Od 1,5 roku związany z Campusem. Ponad 10 letnie doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych, infrastrukturalnych w ramach kolejnych perspektyw (pisanie wniosków, koordynacja realizacji projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość).
W projekcie CAMPUS BEMKE prowadzi cały proces związany z nadzorowaniem działań projektowych, koordynacją, a także dbaniem o to, aby wszystko przebiegało sprawnie, aż do końcowego rozliczenie przyznanego wsparcia.
Absolwent studiów pedagogicznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu ze specjalizacją edukacja ustawiczna.
Rolnik regeneratywny i pasjonat permakultury, od 2016 roku prowadzący niedaleko Wadowic pokazowe gospodarstwo „Pacówka”.
Wcześniej związany z budownictwem naturalnym, w którym to obszarze prowadził liczne warsztaty.
W Campusie odpowiedzialny jest za innowacyjny projekt FarmLab, polegający na poszerzeniu procesu edukacyjnego o kontekst innowacyjności dotyczącej relacji człowieka ze światem ożywionym.
Od ponad dekady zarządza zróżnicowanymi projektami i wieloosobowymi zespołami.
Współtworzy i realizuje nowo powstające projekty dla TDJ Foundation oraz te, które wymagają skalowania dla osiągnięcia większego wpływu społecznego. Odpowiada za kształtowanie procesów programów, które towarzyszą organizacji od samego początku, konsekwentnie przestrzegając zasad zwinnej metodyki zarządzania. Ma szeroką praktykę z zakresu projektowania i prowadzenia konsultacji społecznych. Skupia się na tworzeniu otwartego dialogu oraz przejęcia odpowiedzialności za wspólne inicjatywy. Jej podejście opiera się na twórczym podejściu do wyzwań, dbałości o rozwój całego zespołu i mobilizacji do efektywnej współpracy. Ukończyła studia na wydziałach Zarządzania w zakresie doradztwa zawodowego i psychologii w biznesie oraz Ekonomii w zakresie public relations.
Od 25 lat w świecie IT. Zarządzanie projektem ma w DNA. Swoja historię z IT rozpoczęła od wdrożeniowca, po szkoleniowca, specjalistę, kierownika i dyrektora w obszarze IT. Specjalista w systemach ERP, integracjach we wszystkich kierunkach, tworzeniu oprogramowania od postaw. Skupia się głównie na ułatwianiu życia użytkownikom w poruszaniu się po świecie informatycznym w codziennej ich pracy.
Ukończyła studia Executive MBA w zakresie zarządzania całym przedsiębiorstwem. W zakresie IT samouk i pasjonatka. Prywatnie motocyklistka.
Tworzy, projektuje i realizuje projekty z zakresu IT dotyczące wszystkich działów Campusu Bemke.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Finansów i Wydziale Ekonomii. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu prawa gospodarczego i handlowego na Uniwersytecie Śląskim, menedżerskie oparte na strukturze programu MBA oraz MSSF w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2009 r. pracuje w obszarze finansów, od 2018 r. związana z Grupą TDJ.
W Campusie odpowiada za finanse.
Doktorantka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego, od początku studiów związana z wydziałem. Poza pracą na uczelni doświadczenie zawodowe zdobyła uzyskując finansowanie dla realizacji projektów z zakresu poprawy energetyczności budynków wielorodzinnych mieszkaniowych i użyteczności publicznej.
W Biurze Rozwoju Campusu jest odpowiedzialna m.in. za: zarządzanie procesami, administrację baz danych, prowadzenie formalnej dokumentacji, research oraz wspieranie w bieżącej pracy biura i eventach.
Absolwent studiów na kierunku Budownictwo Lądowe na Politechnice Krakowskiej. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów budowlanych. Od 2012 roku był związany z firmą Tebodin Poland, gdzie obejmował stanowisko Department Managera i był odpowiedzialny za kierowanie zespołem, m.in. prowadzącym inwestycje w zakresie zarządzania i nadzoru technicznego oraz koordynacji najemców. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: PM Group Polska czy Tele-Fonika Kable SA.
W Fundacji Campus Bemke odpowiada za nieruchomości i inwestycje.
Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej, specjalizacja w Obsłudze Ruchu Turystycznego. Posiada ponad 18 lat doświadczenia w branży hotelarskiej i gastronomicznej na stanowiskach managerskich m.in. w Hotelu Belweder***** w Ustroniu, Hampton by Hilton Oświęcim, Hotel Vestina*** w Wiśle, Międzyzdrojach*** oraz Hotelu Dwór Karolówka*** w Zakopanem.
Lider z bogatym doświadczeniem w budowaniu zespołów, kulturze organizacyjnej i zarządzaniu sprzedażą. Pracuje z pasją do budowania relacji, osiągania celów i rozwijania biznesu. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci. Miłośnik hotelarstwa, języków obcych, tańca towarzyskiego oraz sportów siłowych.
W Campusie Bemke odpowiada za obszar Noclegów i Gastronomii.
Magister historii oraz filologii polskiej. Specjalista w zakresie edukacji spersonalizowanej oraz filozofii wychowania. Nauczał na wszystkich etapach edukacyjnych – od szkoły podstawowej po uczelnie wyższą. Przez 5 lat prowadził badania naukowe w zakresie historii lokalnej oraz tożsamości i kultury historycznej. Autor 10 publikacji naukowych oraz ponad 60 artykułów publicystyki społeczno-egzystencjalnej. Współpracował z Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku oraz Ośrodkiem Debaty Międzynarodowej w Olsztynie w zakresie edukacji. Posiada 4-letnie doświadczenie pracy w samorządzie terytorialnym oraz wieloletnie doświadczenie w kierowaniu placówkami edukacyjnymi.
W Campusie pełni funkcję dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Leona Bemke oraz członka zarządu organu prowadzącego.
Jest absolwentką studiów magisterskich na wydziale handlu zagranicznego oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w Renault Polska Sp. z o.o.w kolejnych latach pełniła funkcję Dyrektora ds. Korporacyjnych w Stowarzyszeniu Sternik, będąc jednocześnie członkiem Zarządu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami edukacyjnymi oraz w tworzeniu optymalnych rozwiązań i struktur organizacyjnych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami oraz marketingu i komunikacji.
W Campusie odpowiada za komunikację oraz IT.
Od ponad 15 lat wspiera marki w budowaniu wizerunku. Absolwent Grafiki wydziału artystycznego Uniwersytetu Śląskiego. Magister sztuki. Projektant, specjalizujący się w brandingu i tworzeniu materiałów graficznych. Mąż, ojciec trójki dzieci. W wolnych chwilach malarz, koszykarz. Z zamiłowania Gorzenianin, z wyboru Kleczanin.
W Campusie odpowiada za komunikację i marketing.
Specjalizuje się w budowaniu zespołów i społeczności oraz wdrażaniu edukacji spersonalizowanej w instytucjach edukacyjnych i biznesowych. Absolwent Ewangelikalnego Wyższego Seminarium Teologicznego oraz szkoły trenerów zarządzania MATRIK. Pracuje jako trener, konsultant i tutor, współpracując z Collegium Wratislaviense oraz firmą Turqsowa z Wracławia. Jest współzałożycielem i prezesem SLOT – Stowarzyszenia Lokalnych Ośrodków Twórczych.
W Campusie odpowiada za tworzenie i animowanie społeczności.
Od piętnastu lat związany zawodowo z branżą nieruchomości. W roku 2012 ukończył studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej na kierunku: „Zarządzanie nieruchomościami”. W poprzedniej firmie, specjalizującej się w zarządzaniu budynkami, kierował działem technicznym. Na Campusie pełni funkcję zarządcy nieruchomości.
Absolwentka UAM w Poznaniu, z wykształcenia informatyk i językoznawca. Wcześniej, doradca w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w prowadzeniu działalności gospodarczej oraz wieloletnia Dyrektor Szkoły dla Dziewcząt Fregata w Gdańsku. Laureatka konkursu Darboven Idee Grant 2008 na najbardziej innowacyjny pomysł na biznes opracowany przez kobietę.
.
W Fundacji Campus Bemke odpowiada za prowadzenie całego projektu.
Absolwentka Wyższej Szkoły Filozoficzno-Pedagogicznej „Ignatianum” spec. Pedagogika rodziny i pedagogika resocjalizacyjna oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami i doradztwa zawodowego. Doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy z osobami bezrobotnymi i z młodzieżą szkolną. Obecnie pracuję w Przedszkolu Na Kopcu, jako pracownik administracyjny – obsługa sekretariatu. W Camusie pracuję jako asystent ds. kadr. Prywatnie żona i mama trójki dzieci
Absolwentka kierunku pedagogika opiekuńcza na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie oraz studiów podyplomowych “Porozumienie bez Przemocy wg Marshalla B. Rosenberga”.
Przez lata związana z pracą z dziećmi jako wychowawca kolonijny, instruktor ZHP i animator zabaw, a następnie ze światem budownictwa naturalnego.
Doświadczenie w ogrodnictwie zdobywała jako wolontariusz i praktykant w gospodarstwach w Polsce i za granicą oraz zakładając i prowadząc własny ogród warzywny.
W Campusie współtworzy projekt FarmLab.
W ramach programu stażowego w TDJ Foundation wspiera realizację Indywidualnego Programu Rozwoju, wykorzystując swoje doświadczenie z udziału w projektach edukacyjno-rozwojowych i zdobywając kompetencje zarządzania projektami. Absolwentka czterech edycji Indywidualnego Programu Rozwoju oraz Wakacji z Pasją. Realizowała także wolontariat w projektach Fundacji jako asystentka wychowawcy na Wakacjach z Pasją oraz tutorka — wolontariuszka w Śląskiej Szkole Tutorów Wolontariuszy. Studentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w organizacji.
Odpowiedzialna za tworzenie treści na kanały social media, które odpowiadają przyjętej strategii komunikacji marki TDJ Foundation. Dodatkowo tworzy materiały graficzne i treści wykorzystywane
w komunikacji wewnętrznej, jak również wspiera w realizacji potrzeb komunikacyjnych zespołu. Absolwentka Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie kierunku Psychologia biznesu – ze specjalnością psychologia pozytywna oraz studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie – ze specjalnością Menedżerską. Doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała na przestrzeni kilku lat dzięki praktyce zawodowej oraz udziałowi w licznych kursach i szkoleniach.
Odpowiedzialna za koordynowanie i wsparcie projektów edukacyjno-rozwojowych w TDJ Foundation, w szczególności realizowanych w ramach środków dotacyjnych. Odpowiada również za kwestie administracyjne w Fundacji, czuwając nad prowadzeniem właściwej dokumentacji.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, zgromadzone podczas prowadzenia zajęć oraz warsztatów z języka angielskiego. W trakcie studiów angażowała się w działalność organizacji studenckiej, zdobywając kompetencje związane z pracą projektową. W zespole Fundacji od kwietnia 2022 roku.
Od kilku lat zaangażowana w realizację projektów wspierających rozwój dzieci i młodzieży w TDJ Foundation. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, w szczególności jako tutorka rozwojowa i wychowawca kolonijny. Pełniła rolę tutorki w dwóch edycjach Indywidualnego Programu Rozwoju oraz rolę wychowawcy na Wakacjach z Pasją. Realizowała projekt oparty na szkoleniach tutorskich i wolontariacie, w ramach którego kompetencje oraz praktykę tutorską zdobyło ponad 60 osób. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na kierunku Zarządzanie (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Projektami Międzynarodowymi).
Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w koordynowaniu projektów zdobywała na przestrzeni wielu lat w ramach wolontariatu na rzecz różnych organizacji oraz poprzez aktywne działanie w organizacjach studenckich. Zdobytą wiedzą i doświadczeniem dzieli się poprzez prowadzenie warsztatów dla młodzieży i dorosłych o komunikacji bez przemocy oraz o wolontariacie.
Ukończyła studia na kierunku pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, interwencja wychowawcza, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna oraz zarządzanie w oświacie. Zaangażowana w projekt od początku jego istnienia. Najpierw jako wychowawca, obecnie jako dyrektor dydaktyczno-wychowawczy. Dba o całościowy rozwój przedszkolaków, stwarzając warunki by podopieczni czuli się w przedszkolu bezpiecznie i czerpali radość ze wspólnie spędzonych chwil. W pracy kieruje się miłością oraz wiarą w każde dziecko. Jej pasją jest śpiew. Spełnia marzenia z dzieciństwa śpiewając w chórze kościelnym. Prywatnie jest szczęśliwą żoną męża Adama i mamą trójki dzieci: Liliany, Jacka i Michała.
Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu programów edukacyjnych, które zdobywała jako nauczyciel, dyrektor szkoły, trener i konsultant dla kadr zarządzających i nauczycieli, w tym również dla placówek edukacyjnych za granicą. Jest absolwentką studiów magisterskich na Sydney University w Australii oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Założycielka Instytutu Edukacji Spersonalizowanej Educare, Partner Zarządzająca w TDJ Foundation.
W Campusie, jako organ prowadzący odpowiada za nadzór nad działalnością placówek edukacyjnych: Publicznej Szkoły Podstawowej im. ks. L. Bemke oraz Przedszkola Na Kopcu.
Mówi, że miejsce, w którym pracuje to jego drugi dom, jest z nim związany od 2008 roku.
Od momentu założenia szkoły wspiera jej działania i rozwój. Rodzinny klimat miejsca oraz ludzie to, to co docenia najbardziej w swojej pracy.
Na Campusie odpowiada za obszar administracyjno-gospodarczy.
Całe życie zawodowe związany z „Kopcem”, mówi, że to jego drugi dom.
Mąż i ojciec. Jego pasją jest hodowla gołębi.
Na Campusie odpowiada za gospodarstwo rolne jest również organistą i opiekunem sali gimnastycznej.
Na Kopcu od 6 lat, ogrodnik amator. Mąż i ojciec czterech synów.
Na Campusie odpowiada za ład i porządek wokół budynku, dba również o przyklasztorny park.
Na Campusie zajmuje się obsługą rezerwacji i rozliczeń najmowanych pomieszczeń noclegowych.
Absolwentka Zarządzania w sektorze publicznym i pozarządowym na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz turystyki uzdrowiskowej w Akademii Górniczo – Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie.
Starszy instruktor kulturalno – wychowawczy, tutor rozwojowy, opiekun wolontariuszy, kierownik wypoczynku, animator czasu wolnego. Instruktor zajęć plastyczno -technicznych oraz wokalno – aktorskich. Uczestniczka grupy teatralnej „JAKA?”.
Od 2017 współpracuje z Fundacją TDJ, pełniąc rolę kierownika wypoczynku i wychowawca podczas półkolonii CAMPUS, wspierając młodzież jako tutor rozwojowy w Indywidualnym Programie Rozwoju. W 2019 roku realizowała projekt „Czas na Młodzież 2019” pełniąc funkcję coacha, opiekuna wolontariuszy.
Na Campusie odpowiada za tworzenie Klubu Młodzieżowego oraz rozwój zajęć pozalekcyjnych.
Od 10 lat związana z „Kopcem” jako pracownik i aktywny członek rady rodziców.
Prywatnie żona i mama dwóch córek.
Na Campusie odpowiada za kadry i płace.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym – zarządzanie i marketing.
Prywatnie żona i mama dwójki dzieci.
Na Campusie odpowiada za rozliczenia i sprawy administracyjne.
W domu pallotynów pod Wadowicami osiadł na stałe pod koniec lat 70. ub. wieku. Było to miejsce, które go wykształciło i które później sam współtworzył. Zmarł w 1984 r. Niemal 30 lat później na Kopcu otwarto szkołę podstawową, której nadano jego imię.
Życiorys i postawa duchownego wciąż inspirują, by odważnie ruszać w świat – poznawać go i kształtować dla dobra innych.
W 1934 r. ks. Leon Bemke przeniósł się do Gdańska, gdzie był duszpasterzem Polaków, a później także kapelanem wojsk polskich na Westerplatte. W dniu wybuchu II wojny światowej zatrzymało go gestapo. Dzięki immunitetowi dyplomatycznemu ksiądz Bemke trafił do grona osób, które zostały wywiezione przez Niemców pod granicę litewską. To był początek duszpasterskiej odysei ks. Bemke, który w czasie wojny przebywał również m.in. w Szwecji, Francji i Szwajcarii, pełniąc obowiązki kapelana wojskowego i duszpasterza w obozach internowania. W 1945 r. wyjechał do Wielkiej Brytanii, gdzie wspierał wojskowych, dopóki nie doszło do demobilizacji polskich oddziałów.
Leon Bemke (wówczas Behmke) urodził się w 1897 w Tupadłach na Kaszubach. Jako nastolatek wyjechał do Collegium Marianum na Kopcu, by uczyć się w tamtejszym gimnazjum. Wybuch I wojny światowej przerwał naukę – w 1916 roku młody Leon Bemke został powołany do niemieckiej armii. Do Wadowic wrócił trzy lata później, ukończył szkołę, potem studia i wstąpił do stowarzyszenia pallotynów. W 1925 r. przyjął święcenia kapłańskie. Podczas pobytu na Kopcu wspierał działalność gimnazjum, by w 1927 roku zostać dyrektorem swojej dawnej szkoły.